top of page

Često nas pitate

  • Da li je bezbedno koristiti tehnoKrug?
    Apsolutno - naš ceo proces je transparentan! Takođe, tvoji uređaji su osigurani i prilikom kupovine i prilikom prodaje - kurirske službe sa kojima sarađujemo nam pomažu u tome! Iako nam je primarni cilj da poslujemo online, uvek nas možeš pozvati telefonom za bilo koje pitanje koje imaš :)
  • Kako testiramo telefone koje otkupljujemo?
    Radimo ekstenzivne softverske i hardverske kros-funkcionalne provere, uključujući ručne i automatske provere. Testovi se rade u 93 tačaka, koje testiraju funkcionalnost u oblastima: - detaljne mogućnosti uređaja i originalnost ugrađenih komponenti (25x) - baterija (5x) - ekran (7x) - kozmetičke provere (5x) - funkcionalnost svih komponenti (51x)
  • Da li moram da šaljem originalnu kutiju, punjač ili slušalice da bi ste otkupili moj telefon?"
    Ne, nije neophodno - bitan nam je telefon. Međutim, ukoliko želiš, možes nam poslati sve što si dobio sa telefonom.
  • Sta znači refabrikovan uređaj?
    Refabrikovan uređaj je uređaj koji je kupljen i korišćen od strane nekoga pre tebe. Da bi uređaj bio 'refabrikovan', mora da prođe detaljan proces provere i ukoliko je potrebno popravke svih gresaka, što dovodi telefon u potpuno funkcionalno radno stanje. Više informacija možeš naći na stranici "Kako radi - KUPI".
  • Da li mogu vratiti telefon ako nisam zadovoljan/na?
    Naravno! Toliko verujemo u kvalitet naših uređaja, da ti pružamo mogućnost da telefon bez ikakvog razloga vratiš u roku od 14 dana od dana kupovine.
  • Šta ako se pokvari telefon?
    Kada dobijemo tvoj uređaj, biće urađena detaljna provera i dijagnostifikovanje problema. Ukoliko problem nije pokriven garancijom, ili garancija ne vazi (na primer ako je telefon slučajno oštećen), vratićemo ti uređaj besplatno. Ukoliko je problem pokriven garancijom, naši tehničari će pokušati da poprave problem i da tvoj uređaj vrate u potpuno ispravno stanje. Ako nismo u mogućnosti da popravimo, daćemo ti zamenski uređaj istih karakteristika. Tvoj popravljeni ili zamenski uređaj ćemo ti poslati u roku od nekoliko radnih dana od prijema pokvarenog uređaja. Ako nismo u mogućnosti ni da popravimo ni da damo zamenski uređaj, refundiraćemo ti novac.
  • Da li mogu da uradim zamenu starog telefona za novi?
    Naravno! Putem sajta možeš i da prodaš i da kupiš telefon. Potrebno je da prvo napraviš porudzbinu za prodaju svog starog telefona putem sajta i na email će ti stići potvrda o prihvaćenom zahtevu. Nakon toga, možeš da napraviš novu porudzbinu za kupovinu novog telefona. Ukoliko imaš problema, uvek možeš da nas kontaktiraš na chat-u ili putem telefona.
  • Koja je cena mog uredjaja?
    Da bi formirali tačnu otkupnu cenu, potrebne su nam sledeće informacije: - Model uređaja i memorija - Stanje uređaja - da li ima vidljivih tragova korišćenja? - Da li je uređaj u garanciji duže od 6 meseci? Kada prikupiš ove informacije, otkupnu cenu možeš odmah proveriti na sajtu. Ukoliko se ne snađeš, slobodno nam piši ili nas pozovi i mi ćemo ti javiti otkupnu cenu u što kraćem roku 🥰 Hvala, tehnoKrug ♻️📱
  • Da li mogu lično doći do Vas?
    Naravno! 🚛🌬 Pozovite nas na 063 55 77 11 kako bi se dogovorili za termin lične isporuke ili preuzimanja Vašeg uredjaja. Cujemo se 📞
  • Plaćanje na rate? 💶
    Može, konačno! 🥳 Omogućili smo plaćanje na rate uz Banca Intesa kartice 💳 Koji uredjaj želiš da kupiš? 📱
  • Kako funkcionise otkup? 🤔
    Ukoliko Vam odgovara otkupna cena Vašeg uredjaja, sledeći korak je da nam pošaljete uredjaj ili da nam lično donesete. U oba slučaja, Vaš uredjaj se preuzima uz potpisan ugovor o kupovini. Odmah nakon provere kvaliteta, tehnoKrug Vam isplaćuje novac na Vaš tekući račun u dinarskoj protivvrednosti. Sve je gotovo istog dana. Komentare i iskustva naših korisnika možete pročitati na slici ispod. 🥰 Hvala, tehnoKrug 📱♻️
bottom of page