Kako da izabereš stanje uređaja
Dostupne su ti tri opcije za stanje uređaja. Pravilnim i realnim izborom, pomoći ćeš nam da ti na najbrži način uplatimo novac za tvoj uređaj.
Glavna razlika između "Dobro" i "Loše" stanja je u izgledu i očuvanosti telefona. U oba slučaja, uređaji su potpuno funkcionalni.
"Neispravan" stanje podrazumeva da telefon nije u potpunosti funkcionalan i da postoji određeni problem koji onemogućava potpuno ispravno funkcionisanje uređaja.
Zamolili bismo te da detaljno pročitaš uputstva za izbor stanja koje su prikazane u nastavku.
"Dobro"
Stanje - Dobro
- Sve radi kao što bi trebalo
- Nema bitnih oštećenja (ostećenje od vode, naprsline i pukotine ekrana ili telefona)
- Blagi tragovi korišćenja su prihvatljivi
- Baterija je iznad 80% (BH - Battery Health)
- Otisak prsta radi
"Loše"
Stanje - Loše
- Sve radi kao što bi trebalo
- Nema bitnih oštećenja (ostećenje od vode, naprsline i pukotine ekrana ili telefona)
- Vidljivi i jaki tragovi korišćenja, udubljenja i duboke ogrebotine
- Otisak prsta radi
"Neispravan"
Stanje - Neispravan
- Bitni softverski/hardverski problemi
- Telefon se zamrzava, redovno blokira, ne puni se ili ne povezuje sa kompjuterom
- Otisak prsta ili NFC ne radi
- Ne rade senzori telefona (za blizinu, akcelerometar, GPS)
- Prašina ispod ekrana ili ispod kamere
- Bitnije fizičko oštećenje ili oštećenje od vode
- Neispravan ekran, kućište ili zadnje staklo (uključujući pukotine, nepravilne boje, mrtve tačkice, otisci od pritiska ili oštećeni pixeli)
- Imaj u vidu da ne možemo da kupimo tvoj telefon ukoliko mu fale neke komponente ili je iskrivljen, smsrkan ili polomljen na dva dela